מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות

ברוכים הבאים לאתר Runy , זירת קניות אינטרנטית לאופנה, בכתובת https://runy.co.il/ ("האתר"). האתר בבעלות חברת סיפקו אונליין  בע"מ ("החברה" או "אנו"), והוא מתופעל על ידה.

השימוש באתר, לרבות הזמנת מוצרים באמצעותו, מעיד על הסכמתך למדיניות פרטיות זו, לתנאי השימוש ולמדיניות המשלוחים וההחזרות , וכן לכל הוראה נוספת מטעם החברה שייתכן שתופיע במהלך השימוש באתר.

מסירת פרטים לאתר

הגלישה באתר אינה מחייבת מסירה של פרטים מזהים. עם זאת, לצורך ביצוע ההזמנה תתבקש להתחבר לאתר ולמסור פרטים אישיים אודותיך. אם תבחר להצטרף למועדון הלקוחות שלנו, לפרסם דירוג למוצר או ליצור איתנו קשר, אנו עשויים לבקש ממך למסור פרטים נוספים. עליך למסור פרטים נכונים, מלאים ומדויקים בלבד. לא חלה עליך חובה על-פי חוק למסור את פרטיך לחברה, אך אם לא תספק את המידע, או שתספק מידע שגוי או חלקי, לא נוכל ליצור עבורך משתמש באתר, לספק לך הזמנות, להעניק לך הטבות במסגרת מועדון הלקוחות או להשיב לפניותיך.

רישום לאתר. לנוחותך, תוכל לבחור להתחבר לאתר באמצעות יצירת משתמש באתר או באמצעות המשתמש הקיים שלך בפייסבוק, בגוגל או באינסטגרם. אם תבחר ליצור משתמש באתר, תתבקש למסור לחברה את שמך המלא ואת כתובת הדוא"ל שלך, וליצור סיסמה. אם תבחר להתחבר לאתר דרך משתמש קיים שלך בפלטפורמה אחרת, המשתמש שלך באתר יכלול את פרטיך כפי שמופיעים בפרופיל הפומבי שלך באותה הפלטפורמה.

ביצוע הזמנות. לאחר התחברות לאתר ובעת ביצוע ההזמנה, תתבקש למסור לנו פרטים נוספים אודותיך, לרבות מספר הטלפון שלך, כתובתך המלאה, שיטת המשלוח המועדפת עליך, פרטי תשלום (כרטיס האשראי שלך או חשבון הפיי-פאל שלך), וכל פרט נוסף שאנו עשויים לדרוש לשם השלמת הליך ההזמנה. שדות המידע שחובה להשלים יסומנו.

מועדון לקוחות- כמשתמש באתר, אתה רשאי להירשם למועדון הלקוחות שלנו, בכפוף לתנאי תקנון מועדון לקוחות . אם תבחר להצטרף למועדון הלקוחות, תתבקש למסור לנו את תאריך הלידה שלך והמגדר שלך, על מנת שנוכל להתאים עבורך מבצעים והטבות באופן מיטיבי.

יצירת קשר עם האתר. אם תבחר לפנות אלינו באמצעות טופס יצירת הקשר , תתבקש למסור לנו את נושא הפנייה, שמך, מספר ההזמנה שבקשר אליה אתה פונה, כתובת הדוא"ל שלך ותוכן פנייתך. הבחירה אילו פרטים לכלול בתוכן פנייתך נתונה לך.

מידע שנאסף במהלך השימוש באתר

בעת שימוש באתר, החברה תאסוף מידע על העמודים והמוצרים בהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, מיקום המחשב ונתוני כתובת האינטרנט (IP address) שבאמצעותם ניגשת לאתר ועוד. בנוסף, החברה עשויה לאסוף ולהסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים כדי לאסוף ולנתח מידע אנונימי, סטטיסטי, או מצרפי (אגרגטיבי) בקשר עם השימוש באתר, לרבות מידע שנוגע לפרטי פעילותך באתר.

השימוש במידע

המידע שמסרת לנו וכן כל מידע שאנו אוספים על פעילותך באתר, יישמר במאגרי המידע של החברה (למעט פרטי אמצעי התשלום, אותם אנו לא שומרים). בשימושך באתר אתה מאשר לחברה לאסוף מידע אודותיך ולשמור אותו במאגרי המידע שלה.

השימוש במידע אודותיך ייעשה על-פי כללי מדיניות פרטיות זו, לרבות למטרות המפורטות להלן:

כדי לתפעל ולנהל את האתר והשירותים המוצעים בו, לאפשר לך להשתמש באתר ולספק לך את רכישותיך;

כדי להעניק לך שירות ליצור עמך קשר כאשר הדבר נדרש;

כדי לשפר ולהעשיר את השירותים וליצור שירותים ותכנים חדשים, המתאימים לדרישות ולציפיות הלקוחות, וכן לשנות או לבטל שירותים קיימים;

כדי להתאים את התכנים והמודעות שיוצגו לעיניך בעת השימוש באתר ובאתרים אחרים ברחבי הרשת לתחומי העניין שלך ומאפייני הגלישה שלך ברשת;

כדי לסייע לנו לפרסם בקרב אנשים בעלי מאפיינים דומים לך העשויים להתעניין ברכישה אצלנו;

כדי לשלוח אליך מדי פעם, בדואר אלקטרוני, במסרונים, או בכל דרך אחרת, מידע בדבר שירותיה ומוצריה של החברה, מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים של אחרים. מידע כזה ישוגר אליך בהתאם להסכמתך לכך בעת יצירת חשבונך באתר או בעת הרכישה. אם אינך מעוניין לקבל הודעות אלו, תוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר, או להסיר בכל עת את פרטיך מרשימת התפוצה של האתר בכל אמצעי שיימסר לך במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני שתקבל מהחברה. אם אינך המשתמש היחיד בכתובת הדוא"ל אליה נשלחים התכנים השיווקיים, אתה מאשר בעצם הסכמתך לקבלת הודעות שיווקיות מהאתר בדוא"ל, כי ניתנה לך הסכמתם של כל המשתמשים האחרים בכתובת הדוא"ל הנ"ל וכי הסכמתך מהווה הסכמה גם מצידם לקבלת הודעות שיווקיות בדוא"ל מהאתר. מובהר כי הסכמה למדיניות פרטיות זו מהווה הסכמה לצורך הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ"ב-1982;

לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה אותך אישית;

לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו.

המידע אודותיך שנאסף במאגרי החברה יישמר למשך הזמן הנדרש והסביר למטרות שלשמן נאסף, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה או עד שהחברה תקבל בקשה מפורשת למחיקתם, ובכל מקרה – כנדרש לפי דין.

מסירת מידע לצדדים שלישיים

החברה לא תעביר את המידע אודותיך לצדדים שלישיים אלא במקרים הבאים:

ככל שהדבר דרוש לשם ביצוע התשלום על המוצר או לשם אספקת המוצר אליך בהתאם לפרטים שמסרת. החברה עושה מאמצים לשתף פעולה עם צדדים שלישיים אמינים ובעלי מוניטין, המחויבים לנהוג במידע אודותיך כמידע סודי ובהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו.

כאשר הדבר נדרש על-פי דין או על-פי צו שיפוטי;

בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליך משפטי אשר יתנהלו בינך לבין החברה ו/או מי מטעמה;

בכל מקרה בו החברה תסבור, כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של אחר;

לחברות ולארגונים הקשורים לחברה או לחברות שהן חלק מקבוצת החברה, ובלבד שישתמשו במידע אודותיך רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;

כאשר מדובר במידע סטטיסטי אודות השימוש באתר, או בכל מידע אשר אינו מזהה אותך באופן אישי;

במקרה בו החברה תארגן את פעילותה או את פעילות האתר מחדש, תהיה החברה רשאית להעביר את המידע שנאסף אודותיך, כחלק ממאגרי המידע של החברה, לרוכשים ולרוכשים פוטנציאליים של כל או כל חלק מפעילותה, נכסיה או מניותיה, לרבות עסקת מיזוג של החברה עם חברה אחרת, וכן במסגרת משא ומתן ובדיקות נאותות בקשר עם עסקאות כאמור, ובלבד שהרוכשים או הרוכשים הפוטנציאליים ינהגו במידע אודותיך בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו.

ככל שמידע אודותיך יועבר לצדדים שלישיים, כאמור לעיל, מובהר שצדדים שלישיים אלו עשויים להימצא מחוץ לגבולות מדינת ישראל ובשל כך להיות כפופים לדיני הגנת הפרטיות של מדינות אחרות בעולם, לרבות מדינות שאינן מעניקות הגנה זהה לזו שמעניק הדין הישראלי לפרטיותך. הסכמתך למדיניות פרטיות זו מהווה הסכמתך המפורשת לשמירת המידע שנאסף אודותיך, בהתאם למדיניות הפרטיות, בחו"ל ולהעברתו מחוץ לגבולות ישראל.

זכות לעיין במידע

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הפרטיות"), אתה זכאי לבקש לעיין במידע שהחברה אוספת עליך וכן לבקש לתקנו ככל שמידע זה אינו נכון, שלם או מדויק. בנוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך, בהתבסס על השתייכותך לקבוצת אוכלוסין, שנקבעה על-פי אפיון אחד או יותר של בני אדם ששמותיהם כלולים במאגר, כי אז אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע. החברה תמחק במקרה זה מידע הדרוש לה רק כדי לפנות אליך בהצעות מסחריות כאמור לעיל.

בקשות לעיון במידע, לתיקונו או למחיקתו כאמור לעיל ניתן לשלוח בהודעת דואר אלקטרוני לכתובת.

Info@runy.co.il

שים לב כי מחיקת מידע עלולה למנוע ממך להמשיך ולקבל שירותים מהאתר. מידע הדרוש לחברה לשם ניהול עסקיה – לרבות מידע סטטיסטי, אנונימי או מצרפי למטרות ניתוח סטטיסטי ותיעוד פעולות מסחריות ואחרות שביצעת באתר – יוסיף להישמר על-פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות אליך.

אבטחת מידע

החברה מיישמת באתר מערכות ונוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על אבטחת המידע. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מאובטח ועל-פי אמות מידה מקובלות. עם זאת, אף שהחברה נוקטת באמצעים ומקדישה משאבים לצמצום הסיכונים לחדירה בלתי מורשית למחשביה, אין באפשרותה להבטיח שהאתר והשירותים יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן על ידה. לכן, בכפוף להוראות כל דין, היא לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם עקב חדירה למידע המוחזק בידיה.

עוגיות (Cookies)

החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב"עוגיות" ("Cookies") לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים, לאימות פרטים, להתאים את האתר להעדפותייך האישיות וכן על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. עוגיות הן קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים בשרת של החברה ו/או בשרתים המוחזקים ו/או השמורים על הכונן הקשיח של המחשב באמצעותו אתה משתמש בדפדפן שלך) או בכל טכנולוגיה מקובלת אחרת למטרת אחסון מידע באופן מקומי על מכשירך). הן מכילות מידע מגוון כדוגמת הדפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, המידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. עם זאת, יובהר כי העוגיות אינן מכילות כל מידע שמזהה אותך באופן אישי.

אם אינך רוצה לקבל עוגיות, תוכל לשנות את הגדרות הדפדפן שלך כך שלא יישמרו במחשב עוגיות, וכן תוכל למחוק את כל העוגיות שנשמרו עד כה. עם זאת, זכור שנטרול העוגיות עלול לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים.

קישורים לתכנים של צדדים שלישיים

האתר עשוי לכלול קישורים לעמודים, לאפליקציות ולאתרים של צדדים שלישיים שונים ברשת האינטרנט, אשר אינם מנוהלים או מופעלים על-ידי החברה או על-ידי מי מטעמה. החברה אינה שולטת או מפקחת על עמודים, אפליקציות ואתרים אלה, ואינה יכולה להבטיח כי צדדים שלישיים ישמרו על פרטיותך באותו האופן בו החברה שומרת על פרטיותך. אנא הפעל שיקול דעת כאשר אתה מוסר פרטים אישיים לצדדים שלישיים וזכור כי השימוש בעמודים, אפליקציות ואתרים אלה כפוף לתנאי הפרטיות המופיעים בהם, ולא לתנאי מדיניות פרטיות זו.

שינוי מדיניות הפרטיות

החברה רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות. אנו נשתדל ליידע אותך על שינוי במדיניות בהקדם, אך בכל מקרה במקרה זה, השינויים ייכנסו לתוקף בהתאם להוראות הדין. המשך השימוש באתר לאחר השינוי בתנאים מעיד על הסכמתך לתנאים החדשים של מדיניות הפרטיות. אם אינך מסכים עם התנאים החדשים, עליך לחדול מלעשות שימוש נוסף באתר.

בכל עת תוכל לעיין במדיניות הפרטיות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

דילוג לתוכן