מדיניות החזרה וביטול

מדיניות משלוחים והחזרות
הזמינו כעת בקלות ובנוחות, והמשלוח יגיע אליכם עד 10 ימי עסקים!
משלוח חינם בכל הזמנה מעל 149 ש"ח, מתחת בעלות של 15 ש"ח.
ניתן להחליף/להחזיר את המוצר הנרכש כל עוד המוצר המוחזר עומד ב-2 תנאים:
  1. לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק
  2. המוצר נשמר באריזה המקורית
ניתן לבצע החזרה והחלפה עד 14 ימים מקבלת ההזמנה.
ההחזר הכספי יתקבל בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010.

איך מחזירים? 

שלב 1
וודאו שכל הפריטים עם התווית המקורית והטיקטים.

* על מנת להחזיר בגדי ים הפריט חייב לכלול את מדבקת ההיגיינה.
*ניתן להחזיר פרטי הלבשה תחתונה כל עוד לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית מבלי שנפתחה ונשמרו השקית ו/או מדבקת המגן איתן נשלחו.
*ניתן להחזיר אביזרים בשקית או קרטון האריזה המקוריים בשלמותם מבלי שנפתחו.
*ניתן להחזיר בשמים ומוצרי קוסמטיקה באריזה המקורית סגורה עם מדבקת הביטחון.
שלב 2

ארזו את הפריטים בתוך שקית של Runy שבה הם התקבלו, במידה והשקית לא ברשותכם- ארזו בשקית אטומה אחרת.
שלב 3
כל מה שנותר כעת הוא להזמין שליח דרך האיזור האישי באתר בעלות של 29 ש"ח.

איך מחליפים?

שלב 1

כל החלפה הינה בעלות של 29 ש"ח, היכנסו לדף "החשבון שלי", לחצו על כפתור "החלפת מידה" בתפריט ועקבו אחר השלבים.

*החלפת הפריט תתבצע בכפוף להימצאות הפריט במלאי.

וודאו שכל הפריטים עם התווית המקורית והטיקטים.

* על מנת להחליף בגדי ים הפריט חייב לכלול את מדבקת ההיגיינה.
*ניתן להחליף פרטי הלבשה תחתונה כל עוד לא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית מבלי שנפתחה ונשמרו השקית ו/או מדבקת המגן איתן נשלחו.
*ניתן להחליף אביזרים בשקית או קרטון האריזה המקוריים בשלמותם מבלי שנפתחו.
*ניתן להחליף בשמים ומוצרי קוסמטיקה באריזה המקורית סגורה עם מדבקת הביטחון.
שלב 2

בהתאם למדיניות שלנו, השליח יגיע אלכם עם המוצר החדש לביצוע ההחלפה ויאסוף את המוצר שבידכם. ארזו את הפריטים בתוך שקית של Runy שבה הם התקבלו, במידה והשקית לא ברשותכם- ארזו בשקית אטומה אחרת. 
שלב 3

לאחר הגעת המוצר למשרדנו ובדיקתו בכפוף למדיניות האתר, תאושר ההחלפה. מוצר שלא יעמוד בתנאים יחויב.

ביטול עסקה 

על מנת לבטל את העסקה ניתן לפנות בטופס כאן למטה.

ניתן גם להתקשר ולשוחח עם נציג ו/או להשאיר הודעה במשיבון לקו ייעודי לצורך ביטול עסקה 053-9859269 .

 ביטול העסקה יבוצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) התשע"א 2010. 

 אדם עם מוגבלויות, אזרח ותיק ועולה חדש רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשייתה או מיום קבלת מוצר. החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח תעודה המוכיחה כי הוא אדם בעל מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. 210

דילוג לתוכן